wtorek, 17 lipca 2018

Zupa krem z cukinii

zupa krem z cukinii zupa krem z warzyw zupa krem jarzynowy z cukinia co zrobic z cukinii zupa z cukinii

Zupa krem z cukinii to trochę niecodzienna, mniej popularna zupa, którą można przygotować o tej porze roku, gdy jest sezon na to pyszne, ale mało znane warzywo. Ja moją zupę z cukinii przygotowałam na mięsie ze schabu wieprzowego z dodatkiem pietruszki, marchewki i ziemniaka. Do tego dałam sporo koperku. Zupa wychodzi gęsta i jest pyszna. Dodatkowo ma ładny trochę taki musztardowy kolor. Jest zdrowa i mało kaloryczna. Polecam więc wam wypróbowanie tego przepisu, a oto on:

Składniki:
ok. 300g cukinii
ok. 300g schabu wieprzowego
2 mniejsze marchewki
1 mała pietruszka (korzeń + trochę natki)
pęczek koperku
kawałek cebuli
1 - 2 ziemniaki
listek laurowy
2-3 kulki ziela angielskiego
sól
pieprz

zupa krem z cukinii zupa krem z warzyw zupa krem jarzynowy z cukinia co zrobic z cukinii zupa z cukinii
Sposób przygotowania:
Mięso umyłam i pokroiłam w drobną kostkę. Wrzuciłam go do garnka. Ziemniaki, marchewkę i pietruszkę obrałam, opłukałam, pokroiłam w kostkę i dodałam do mięsa. Cukinię obrałam ze skóry, wydrążyłam gniazda nasienne i pokroiłam w podobną kostkę jak pozostałe warzywa. Dodałam ją do garnka. Koperek drobno posiekałam i dodałam do warzyw i mięsa. Wszystko zalałam wodą tak aby warzywa i mięso były przykryte. Włożyłam listek laurowy i ziele angielskie. Garnek ustawiłam na gazie i zagotowałam zupę. Gotowałam ją aż warzywa i mięso były miękkie. Pod koniec gotowania doprawiłam zupę solą i pieprzem. Po ugotowaniu wyjęłam z zupy listek laurowy i ziele angielskie a zupę zblendowałam blenderem ręcznym na jednolity krem bez grudek. Gdyby krem wyszedł za rzadki można wsypać łyżeczkę kaszy manny i jeszcze pogotować aż zupa zgęstnieje. Zupa jest pyszna z grzankami lub świeżym pieczywem.

SMACZNEGO!!!

zupa krem z cukinii zupa krem z warzyw zupa krem jarzynowy z cukinia co zrobic z cukinii zupa z cukinii

zupa krem z cukinii zupa krem z warzyw zupa krem jarzynowy z cukinia co zrobic z cukinii zupa z cukinii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz