wtorek, 18 lutego 2020

Roladki schabowe z pieczarkami

schabowe roladki z pieczarkami schabowe z pieczarkami i serem zoltym kotlety schabowe ze chabu devolay kotlety schabowe inaczej

Roladki schabowe z pieczarkami to bardzo popularne danie przygotowywane ze schabu wieprzowego. Można w taki sam sposób przygotować również pierś z kurczaka. Takie roladki to alternatywa dla tradycyjnych kotletów schabowych, taki schabowy w innym wydaniu. Roladki są soczyste i mają fajny smak dzięki pieczarkom. Ładnie też wyglądają więc są idealne na różne przyjęcia. Oto przepis:

Składniki:
2 duże plastry schabu
sól, pieprz
5 dużych pieczarek
0,5 małej cebuli
0,5 łyżeczki majeranku
olej do smażenia
50g żółtego sera
1 jajko
bułka tarta

Sposób przygotowania:
Cebulę obrałam i pokroiłam w drobną kostkę. na patelni rozgrzałam łyżkę oleju i zeszkliłam na nim cebulę. Pieczarki obrałam i starłam na tarce na grubych oczkach. Dodałam do cebuli i smażyłam razem, aż się zezłociły. Na koniec przyprawiłam je solą, pieprzem i majerankiem. Mięso umyłam i osuszyłam ręcznikiem papierowym. Każdy plaster schabu rozbiłam cienko tłuczkiem i oprószyłam solą i pieprzem. Ser żółty starłam na tarce na drobnych oczkach. Każdy kotlet posypałam serem, a na serze rozłożyłam po połowie pieczarek. Następnie mięso zwinęłam w roladki. Jajko roztrzepałam z odrobiną soli. Bułkę tartą wysypałam do miseczki. Roladki opanierowałam w jajku i w bułce i wyłożyłam na patelnię na rozgrzany olej. Roladki smażyłam pod przykryciem, z każdej strony na rumiany kolor. Po usmażeniu odsączyłam je na ręczniku papierowym. Roladki można podać z ziemniakami i surówką lub innymi ulubionymi dodatkami.

SMACZNEGO!!!
schabowe roladki z pieczarkami schabowe z pieczarkami i serem zoltym kotlety schabowe ze chabu devolay kotlety schabowe inaczej

schabowe roladki z pieczarkami schabowe z pieczarkami i serem zoltym kotlety schabowe ze chabu devolay kotlety schabowe inaczej

schabowe roladki z pieczarkami schabowe z pieczarkami i serem zoltym kotlety schabowe ze chabu devolay kotlety schabowe inaczej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz