sobota, 1 lipca 2017

Tort serce na zimno o smaku owoców leśnych

tort serce na zimno o smaku owocow lesnych z biszkoptami wstazka kokarda roze z bitej smietany


  Ten torcik zrobiłam specjalnie dla mojego męża na jego 35 urodziny. Chciałam kształtem toru i jego wyglądem nawiązać do uczucia, które nas łączy, i w trochę inny sposób powiedzieć mężowi jak bardzo go kocham. Mój mąż woli ciasta na zimno dlatego zrezygnowałam z tradycyjnego tortu na biszkopcie. Zrobiłam trochę taki sernik na zimno w formie tortu. Tort się pięknie prezentował.
Przewiązałam go wstążką żeby ładnie wyglądał. Taki tort z pewnością idealnie sprawdzi się na różne okazje. Goście byli pod wrażeniem. Oto przepis:



SKŁADNIKI:
4 serki waniliowe po 200g
1 galaretka cytrynowa
2 galaretki z pianką Winiary o smaku owoców leśnych
2 łyżeczki żelatyny
1 łyżka cukru-pudru
kilka paczek herbatników
400ml śmietany 30%
1 cukier waniliowy 16g
2 śmietan-fixy
barwnik spożywczy różowy
opakowanie podłóżnych biszkoptów (takich jak do tiramisu)
różowe perełki Delecty Dekorada


tort serce na zimno o smaku owocow lesnych z biszkoptami wstazka kokarda roze z bitej smietany
Sposób przygotowania:
Tortownicę w kształcie serca wyłożyłam herbatnikami. Galaretkę cytrynową razem z żelatyną rozpuściłam w 200ml wody i wystudziłam. Galaretki z pianką rozpuściłam każdą osobno w 2 miseczkach wg przepisu na opakowaniu i również wystudziłam. Po wystudzeniu włożyłam do lodówki żeby stężały.
Serki waniliowe przełożyłam do miski. Zmiksowałam je z cukrem pudrem a następnie cały czas mieszając, dodałam stopniowo zimną galaretkę. Połowę masy waniliowej przełożyłam do tortownicy a na nią wyłożyłam tężejącą galaretkę z owoców leśnych. Położyłam kolejną warstwę herbatników. Na herbatniki przełożyłam drugą połowę masy waniliowej a na nią wyłożyłam drugą galaretkę z owoców leśnych. Ciasto wstawiłam do lodówki żeby dobrze stężało. Schłodzoną śmietanę ubiłam z śmietan-fixami i z cukrem waniliowym. Po ubiciu dodałam odrobinę różowego barwnika i wymieszałam.
Z ciasta zdjęłam obręcz. Śmietaną posmarowałam boki torcika. Resztę śmietany przełożyłam do rękawa cukierniczego z tylką Wilton 1M w kształcie otwartej gwiazdy. Na wierzchu tortu zrobiłam za pomocą rękawa różyczki ze śmietany. W środek każdej różyczki włożyłam perełkę. Boki tortu obłożyłam biszkoptami i zawiązałam wstążkę żeby biszkopty dobrze przytwierdziły się do tortu. I gotowe.

POLECAM!!!
tort serce na zimno o smaku owocow lesnych z biszkoptami wstazka kokarda roze z bitej smietanytort serce na zimno o smaku owocow lesnych z biszkoptami wstazka kokarda roze z bitej smietany


tort serce na zimno o smaku owocow lesnych z biszkoptami wstazka kokarda roze z bitej smietany




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz