czwartek, 13 lipca 2017

Tortilla z kurczakiem z tostera

tortilla pelnoziarnista kurczak ser cebula pomidor toster


Kolejny pomysł na tortillę ląduje na moim blogu. Tym razem zrobiłam tosty ale nie z chleba tostowego a z tortilli pełnoziarnistej.
Wykorzystałam warzywa, które miałam akurat w lodówce i kotlety z piersi kurczaka które zostały z obiadu. Te niecodzienne tosty wyszły pyszne i z pewnością będą częstym gościem w moim jadłospisie. Oto przepis:


Składniki:
2 placki tortilli pełnoziarnistej
2 kotlety z kurczaka w panierce (takie schabowe z piersi kurczaka)
1 średni pomidor
0,5 cebuli
ok. 100g startego żółtego sera
przyprawa do gyrosa
tortilla pelnoziarnista kurczak ser cebula pomidor toster




Sposób przygotowania:
Placek tortilli położyłam w tosterze tak że połowa leżała na płytkach tostera a druga połowa wystawała za toster (tą połową nakrywa się tą połowę która jest w środku). Na tortilli rozłożyłam cienką warstwę sera żółtego, na to położyłam jeden pokrojony w cienkie paski filecik z kurczaka i posypałam przyprawą gyros. Jeżeli kotlety smażyliście z tą przyprawą to tutaj ją pomińcie.
Na kurczaku rozłożyłam cebulę pokrojoną w cienkie plasterki, a na cebuli plasterki pomidora. Pomidora posoliłam i doprawiłam pieprzem. Przykryłam drugą warstwą sera i nakryłam drugą połową tortilli. Tak jakbyście chcieli złożyć placek na pół. Zamknęłam toster i piekłam do zrumienienia czyli ok. 3 minuty. Po upieczeniu przekroiłam tortillę na dwie ćwiartki. Z drugą tortillą postąpiłam identycznie. Podałam z ketchupem i sosem czosnkowym do wyboru. Tortille są dobre zarówno na ciepło jak i na zimno.

SMACZNEGO!!!
tortilla pelnoziarnista kurczak ser cebula pomidor toster

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz