sobota, 17 marca 2018

Sałatka grillowa

sałatka grillowa surowka grillowa surowka z kiszonymi ogorkami salatka z kiszonym ogorkiem salatka z olejem salatka do grilla

Ta surówka czy też sałatka to bardzo fajna propozycja do grillowanego mięsa zwłaszcza karkówki czy kiełbaski. Jest wyrazista w smaku, lekko kwaśna dzięki ogórkom i pikantna dzięki cebuli i przyprawom. Ja jednak dziś podałam ją do steków z karkówki smażonych na patelni. Niestety o tej porze roku grilla na zewnątrz nie da rady zrobić. Surówka jest prosta i bardzo szybka do zrobienia. Nie wymaga użycia wyrafinowanych składników więc ma same zalety. Oto przepis:

Składniki:
3 nieduże ogórki kiszone
0,5 małej papryki czerwonej
0,5 pomidora
1/4 cebuli
2 gałązki koperku
sól, pieprz
2 łyżki oleju

Sposób przygotowania:
Ogórki kiszone pokroiłam w półplasterki i przełożyłam na sito żeby trochę odsączyć je z nadmiaru soku. paprykę umyłam i pokroiłam w paseczki. Pomidora umyłam i pokroiłam w kostkę. Cebulę obrałam i drobno posiekałam. Wszystkie warzywa wrzuciłam do jednej miski. Dodałam posiekany koperek. Doprawiłam surówkę solą i pieprzem i wlałam 2 łyżki oleju. Wszystko dokładnie wymieszałam i wstawiłam do lodówki. Można też podawać od razu. Tak jak pisałam na wstępie, surówka jest najlepsza do mięsa grillowanego lub innego dobrze przyprawionego. 
Zapraszam też do odwiedzenia moich pozostałych przepisów na surówki, które znajdziecie pod tym linkiem: https://wanilioweimprowizacje.blogspot.com/search/label/sur%C3%B3wki

SMACZNEGO!!!

sałatka grillowa surowka grillowa surowka z kiszonymi ogorkami salatka z kiszonym ogorkiem salatka z olejem salatka do grilla

sałatka grillowa surowka grillowa surowka z kiszonymi ogorkami salatka z kiszonym ogorkiem salatka z olejem salatka do grilla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz