czwartek, 30 stycznia 2020

Surówka z kapusty pekińskiej

surowka z kapusty pekinskiej surowka obiadowa kolorowa zdrowa surowka lekka surowka do obiadu surowka z papryka kukurydza surowka bez majonezu w lekkim sosie koperkowym

Surówka z kapusty pekińskiej to super szybka i łatwa do zrobienia surówka z niewielu składników, a do tego bardzo smaczna i pasująca do większości obiadów. Ja taką surówkę mogę jeść nawet jako samodzielną przekąskę między posiłkami. Surówka dodatkowo jest kolorowa i ładnie wygląda na talerzu. Oto przepis:

Składniki:
1/4 kapusty pekińskiej
0,5 papryki czerwonej
0,5 puszki kukurydzy
0,5 cebuli
1 łyżka posiekanego koperku
sok z cytryny
sól, pieprz
3 łyżki oleju

Sposób przygotowania:
Kapustę pekińską drobno poszatkowałam i wrzuciłam do miski. Paprykę pokroiłam na cienkie, krótkie paseczki i dodałam do kapusty. Cebulę obrałam i pokroiłam w drobną kostkę, dodałam do reszty warzyw. Kukurydzę odsączyłam z zalewy i dodałam do miski z warzywami. Wsypałam posiekany koperek (może być mrożony). Wlałam olej. Wycisnęłam bezpośrednio do sałatki sok z ok. 1/4 cytryny (można dać więcej). Doprawiłam wszystko solą i pieprzem i dokładnie wymieszałam składniki. Na koniec najlepiej surówkę spróbować i przyprawić dodatkowo jeśli czegoś brakuje. Surówkę można podać od razu po przygotowaniu.

SMACZNEGO!!!
surowka z kapusty pekinskiej surowka obiadowa kolorowa zdrowa surowka lekka surowka do obiadu surowka z papryka kukurydza surowka bez majonezu w lekkim sosie koperkowym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz